(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Mosható pelus 2.

2009.03.23. 10:07 - Galagonya6

Címkék: mosható pelus

Tegnap börze volt. A turimániásoknak igazi oázis. Sok szép (és kevésbé szép) ruhácska, meg egyéb babás cuccok. Eddig csak egy börzén voltam tavaly szeptemberben. Csak hogy lássam mi is ez.L: akkor kijelentette, hogy neki köszöni, ennyi elég is volt. És én sem voltam túlságosan elragadtatva. Egybabásként rengeteg szép cuccot lehetett volna jó áron kifogni, kitúrni, de ikreseknek nem nagy a választék. Sőt. Pedig én nem vagyok az az egyforma ruhába öltöztető anyuka, de ezért szeretem, ha van pár fazonban és/vagy színben megegyező darabunk.Így maradt a Kenguru Gold stadja, ahol féláron voltak bodyk és rugik. Úgyhogy rögtön vettem 2-2 bodyt és 1-1 rugit.

Na, de végül is nem ruhákért mentem ki a Börzére. A Pop-in hazai forgalmazója ezen a napon 10%-kal olcsóbban adta a szívem csücske pelusokat. Kipróbáltam ezt-azt éjszakára (mert ezek nem olcsó darabok így első beruházásra,bár épp ma számoltam, hogy a 2-es/3-as Libero csomag nekünk kb. 8 napig elég, azaz egy hónapban kb. 4 csomag kell...így  viszont hamar megtérül az ára...csak ugye most egyszerre kellett kifizetni), és ezek váltak be a legjobban. Jó lett volna  MoNaPel is, de hát a szerelem közbeszólt.

Szóval reggel kibaktattam a börzére apjukra hagyva a lányokat. Annyira friss voltam (reggel negyed 10 körül), hogy én voltam az első vásárlójuk.

Tehát megvan a készlet. Egyelőre 25 prefold, 11 Pop-in, illetve 1-1 Coolababy, Babyland és MoNaPel. Majd meglátjuk, hogy elég lesz-e. Szerintem, igen.

Még tegnap  is mostam őket. A pefoldoknak kb. 8-9 óra kell,tte a Pop-in-oknak kb. 16 óra. Ma már teljesen textilbe burkolózik a lányok popsija.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr71019748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



widgeo
süti beállítások módosítása