(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Fő a békesség

2010.01.07. 21:50 - Galagonya6

Címkék: móka erről arról

Esténként, miután L. hazaér (szinte még az ajtóban), elmesélem, mi történt aznap. Mostanában mindig történik valami érdekes (megható, fárasztó, nyugtalanítós stb...mikor mi).

Ma délelőtt épp Rebcsi szájában matattam, a jó öreg Dologéllel kenegettem a fájó területet. A művelet után csak mutogat felfelé a lány. A dologéles tubus kellett neki. Megkapta. Vigyorgó képpel futott el a zsákmnnyal. Janka észrevette, s letámadta, hogy elvegye tőle. (Eddig is elő-előfordult, hogy azzal akartak játszani, ami a másiknál volt, de mostanában sportot űznek abból, hogy bőgve adják tudtomra, márpedig neki is az kell, de csakis az, és én egy dög vagyok, ha nem veszem el azonnal, s nem adom nekik oda.)

Ekkor Rebus kezébe adtam egy popsikrémes tubust, hogy adja oda Jankának. Rebcsi átadta, de Jankát sem ejtették a feje lágyra. Nem lehetett holmi popsikrémmmel lekenyerezni. Aztn végül csak megbékélt, s másik játék után nézett.

Délután készítettem az uzsijukat. Janka ült a szék mellett, játszott a tanuló kutyussal. Rebus érkezett a szobájukból a dologéllel a kezében. Meglátta Jankát, megállt, s mielőtt Janka észrevette volna, megfordult. "Aha, menekül!"- mosolygtam magamban.

De nem. Tévedtem. Taktikát válott. Fő a békesség jelszóval (ahogy anyájától tanulta délelőtt) hozta a Dologélpótlék popsikrémet, s nyújtotta testvérének. Janka elvette, letette a földre, s játszott tovább a kutyával.

Okosodnak és az akaratuk is erőteljesen megnyilvánul, de ezzel együtt is jó időszak ez a mostani. Szeretem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr861655357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



widgeo
süti beállítások módosítása