(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Zaj

2010.01.12. 22:07 - Galagonya6

Ma délelőtt 10 körül iszonyatos fúrás-faragás volt a házban. Az a fajta, ami egy idő után iszonyatosan idegesítő tud lenni, s az ember azt is bevallja, amit nem követett el, csak hagyják már abba.  és mindendez folyamatosan, két órán keresztül. Lányok is felébredtek, s nem tudtak visszaaludni, viszont nyűglődtek rendesen.

Hiába kerestem a zaj forrást, nem találtam. Ha az egyik falhoz mentem, úgy tűnt, onnan jön, ha a másikhoz, akkor meg úgy tűnt, abból a szomszédból. Amikor elindultam lefelé, úgy hallattszott, mintha fentről jönne, de fönt meg hiába füleltem. Így dötöttem: séta lesz. Ha kész lesz az ebéd. Addig meg megpróbálunk nem megőrülni.

Na, mire kész lett, addigra csönd lett. Gyors ebéd, némi emésztés, s csajok már kapták is az esős-kelős overáljukat. Rebust én fogtam kézen, Jankát a nagyi vezette.

Megálltunk kutyát simogatni, növényt piszkálni, fát tapogatni. Janka majdnem végig bírta a háztömböt, Rebus egyszer-egyszer vinnem kellett. Kb. anniyval bírta rosszabbul, mint amenniyvel később kezdett el járni.

Fent aztán kézmosás után gyorsan bedugtuk őket az ágyba. Majdnem 2.5 órát aludtak. (Ritka!!!)

Így ezt nézve, még örülök is a délelőtti zajnak, de nem sírom vissza.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr771667905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



widgeo
süti beállítások módosítása