(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Gyereknőgyógyászaton

2010.04.13. 22:14 - Galagonya6

Sokszor hallom fiús anyukáktól, mekkora fejtörést okoz nekik, hogy akkor húzogassák vagy sem azt a bizonyost. Az orvosok sem értenek egyet, így aztán az anyuka gyakran kerül kényelmetlen helyzetbe, mert húzta/nem húzta. A gyerekről nem is beszélve.

Így aztán külön öröm, hogy a lányoknál nincs ilyen probléma. Van /lehet más. Amíg nem találkoztam vele, nem is hallottam, hogy létezik ilyesmi, pedig a net kész infóbánya. Szóval nem hallottam róla, mégis a véletlen épp a neten keresztül sietett segítségemre.

Észrevettem ugyanis, hogy Rebus hüvelynyílása egyszerűen eltűnt. Mintha kis hártya nőtt volna oda. Gondoltam, hogy akkor délután megeresztek egy telefont a dokinknak, mi a teendő. Addig is kedvenc duplaanyus fórmumomon olvasgattam, s "mi jött velem szembe" a gyermekorovosos topikban: a problémám. Kiderült, hogy bizony ez egy tipikus pelenkás betegség. Több oka lehet: a pisi kimarta az adott területet, s így hegesedve gyógyult, vagy ösztrogénhiány, genetika stb.

A gyógymódja: vagy a gyereknőgyógyászaon manuálisan (krém és gumikesztűy ujj/pálcika) szétválasztják, vagy ha súlyosabb, akkor sebészeten ambulánsan egy szonda segítségével.

A doki bácsi is ezt a két lehetőséget vázolta fel. Úgyhogy ma megjártuk a Péterfy gyereknőgyógyászatát, s Rebus újra a régi. Volt kis sírás (a hátamról vettem le, mert elaludt + maga a beavatkozás), de kifelé már mosolyogva jöttünk.

Szóval anyukák, ha a férfi gyerekorvos időnként a puncit vizsgálgatja, valószínűleg nem perverz, hanem csak ellenőrzi, mi újság arrafelé. Ha mégsem tenné, akkor havonta 1-2 kukucsot mi is be tudunk iktatni.

(Hozzáteszem, hogy Jankánál tök jól látszik mindig, az alsó fertály. Rebus meg valahogy állandóan feszít, mitha attól félne, hogy kúpot kap. Talán ezért is alakult ez ki, és ezért volt nehéz észrevenni.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr891922906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.



widgeo
süti beállítások módosítása