(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Mosható pelus 1.

2009.03.03. 11:00 - Galagonya6

Címkék: képek mosható pelus

Körülbelül félidőnél jártam, amikor anyu megkérdezte, mibe fogom csomagolni a lányok popsiját. Mibe másba? Hát eldobható pelusba. A fenének lesz ideje meg kedve tetrával vacakolni. Aztán az egyik beszerzőkörúton kezembe akadt egy textilcsoda. Arra rájöttem, hogy valamiféle textilpelenka, de hogy hogy működik, miből áll össze...hát kínai volt. Otthon aztán számítógép bekapcs, gugliba bepötyög az ominózus márka (Kushies). Rögtön elsőnek egy oldal, ahol ezt a pelust be lehet szerezni. Rövid leírás a termékről. A fejemben kavarogtak: külső, belső, hajtogatós. Akkor most ez hogy is van? Ez olyan, mint a tetra, de mégsem az?
Újabb kutatás, újabb oldal, újabb márka: MoNaPel. Hú, ez magyar termék, nem drága. Kicsit még mindig ködös, mit mibe, hogyan. Az egyik fórumtárs (Nóri) segített végül, hogy mi ez tulajdonképpen, hogy kell tárolni, mosni stb. Innen már pofonegyszerű volt a újabb és újabb mosható pelusos oldalakat, fórumokat,  és blogokat találni. Kitárult előttem a mosható pelusozás világa. Hol van már kérem a tetrapelenkázás, Ágnes mosható betét? Külsők, belsők, prefoldok, AIO (all in one) és one size pelusok. Hát nem volt egyszerű, mire képbe kerültem, mit mivel, mit mibe, melyiknek mi az előnye, hátránya.
Beleszerettem. Osztottam, szoroztam. Megéri. Ráadásul eladható a használt pelus  is. Csinálja meg ezt valaki az eldobhatóval. És még ökomami is lehetek.
 
A fejtörést csak az okozta, hogy melyik pelus legyen. A MoNaPel magyar termék, olcsón kijött volna a készlet, viszont óriási csomag és sokan panaszkodtak rá, hogy nem igazán a legjobb. Végül a Bambino Mio mellett döntöttem. Ez egy prefold típusú pelus, azaz négyzet alakú két szélén 4 réteg, középen 8 réteg. Ezt kell belehajtogatni a pelenka külsőbe, amit súlytól függően több méretben lehet kapni. Előnye, hogy kicsi a bugyor a popsin, gyorsan szárad a prefold, hátránya viszont, hogy az éjszakát nem bírja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bambino Mio
 
 
Így elkezdtem éjszakai pelus után kutatni. Akkor kezdék el forgalmazni itthon  Popin-t. Nem használták még sokan, így csak egy-két véleményt olvashattam róla, de azokban mind dicsérték. Ez egyesíti az AIO, one size és nadrágpelenkák jó tulajdonságait: azaz pihe-puha, jó nedvszívó, pelusos kor végéig használható, a belső rész ki/bepatentolható, így gyorsabban szárad, sőt, az éjszakai sok pisi felfogását egy plusz nedvszívó réteggel lehet még turbózni. Szerelem volt első látásra.
Rendeltem is próbadarabokat a két kiszemelt pelenkákból, s amit a lányok mérete engedte, elkezdtem használni azokat. Beváltak. Most épp várom, hogy újból kapni lehessen a BM-mel is kompatibilis, de olcsóbb Popolini prefoldot. Addig a jelenlegi minimális készlettel garázdálkodok és gazdálkodok. Most a napokban akadtam rá két olcsóbb zsebes (a vízzáró külső és a külsőre varrt anyag közé még be lehet csúsztatni az ún. zseben keresztül a betétet/betéteket) pelusra (Coolababy és Babyland), amikből szintén rendeltem próbadarabot, de a szívem csücske így is a Pop-in maradt. Bár kicsit drága, mégis ezek lesznek az éjszakai pelenkáink, mert a fent említett két pelus hiába szárad gyorsan (előny), ha igen műanyagos (hátrány), azaz nem lélegzik a baba popsija. Éjszakára nem adnám a lányokra, nappalra jó lenne, hisz nincs olyan sokáig a popón, de arra meg ott a BM.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Babyland és a Coolababy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy eldobható pelus (csak a bugyor nagysága miatt)

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr95975529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indiánnyár 2009.03.03. 21:58:16

Hű, igyekeztem nagyon figyelmesen olvasni, és tényleg világos volt, de ezek a szavak, hehe. pop-in, stb. jót mosolyogtam rajta.

Ikrek mellett külön érdem ökomaminak lenni! Gratulálok!

knnóri 2009.03.04. 12:23:26

Csak sikerül a kommentezés, de a lényeget már leírtam másutt. :)
De a lényeg, hogy próbálkozz, kísérletezz csak bátran, Gala! Nem csak a drága dolgok jók. :)



widgeo
süti beállítások módosítása