(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Kendő, metró, torna

2009.04.03. 23:35 - Galagonya6

Címkék: utazás kendő dsgm hordozás

Azt mondják, egy anya megérzi, ha valami nincs rendben a gyermekével. Azt hiszem, ez volt az egyik ok, hogy felkerestünk egy dévényes gyógytornászt. Hiába mondták a neurológián, hogy Rebeka ugyan kicsit feszesebb, de nem szorul tornára, csak nem hagyott nyugodni a dolog. Egyrészt amikor a babakocsit megvettük előző tulajától, kaptuk azt a tanácsot, hogy mindenképpen érdemes megnézetni a lányokat. Aztán az intézet topikjában egy ikres kollegina egy mondata volt az utolsó lökés (A feszesek hamarabb megfordulnak.), hogy lépjek.

Felhívtam, átirányítottak, felhívtam, nem vállalta, felhívtam, jó, megnéz, de ikreket nem vállal.

Vállalt. Muszáj volt. Rebust tornáztatni kell. Janka egyelőre 'békén van hagyva1, de gyanítom, nem sokáig: kicsit behúzza a nyakát, emiatt a hajlatban piros foltok éktelenkednek.

Mára kaptunk időpontot. Nagy dilemmát okozott, hogy oldjuk meg az odajutást. L. dolgozik, egyedül nem megy a két gyerekkel és a kocsival. Ha el is jutok a házig, felfelé már nehezebb: harmadik emelet és nincs lift. Szerencsére anyu ráért: jött, vigyázott Jankára. Én meg kicsit félve Rebus reakciójától (emberek között, kendőben) nekivágtam az útnak. Meglepően jól viselte. Érdeklődve szemlélte a világot. Egy nyikkja sem volt a kendőben.

A tornát is jól tűrte az első 30 percben. A nyaknál viszont keserves sírásban tört ki csórikám. Öltözésnél is sírt. Csak a kendőben nyugodott meg, bár néha éreztem, ahogy hüppög. A metróhoz sem értem el, amikor már aludt.

 

 Jövő hét kedden folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr821050794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indiánnyár 2009.04.12. 20:50:09

az esernyőkocsi hogy néz ki? kép?



widgeo
süti beállítások módosítása