(S)Ikerblog (Janka és Rebeka)

A papír formátumhoz már öreg vagyok, az írásom csúnya, a memóriám nem a régi. Miről fog szólni a blog? Rólunk, hogy végre, hosszú idő után két kis csoda (s)iker(ült). Lilypie Second Birthday tickers

Gondolat

"Az anya nemcsak testét adja gyermekének, lelkét is a magáéból építi fel." Kodály Zoltán

Videó

Kaptam...

Galagonya6: bloggerdíj

Utolsó kommentek

  • knnóri: Gala, az első bekezdést akár én is írhattam volna, minden szava igaz rám is. :D És igen, a locspoc... (2010.09.14. 09:32) Mozgalmas délelőtt - beteges délután
  • Galagonya6: KÖSZÖNJÜK!!! (2010.09.06. 21:45) Rebus-nap
  • Míra és Réka Anyukája: Boldog névnapot Rebekának! M,R,K,Á (2010.09.06. 21:43) Rebus-nap
  • Ancesz: :))))) (2010.08.27. 07:40) Gyerekszáj
  • Galagonya6: Köszönjük! Én mindig nagyon különbözőnek látom őket, de az utcán, ismeretlenek mindig sok hasonlós... (2010.08.26. 12:44) Közös falatozás
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérföldkövek

Díj

2010.02.01. 17:00 - Galagonya6

Címkék: erről arról

Eddig nem nagyon halmozott el az élet díjakkal. Mondjuk nem is nagyon volt/van miért. Most viszont négy kedves "ismerősöm" is gondolt rám (Pempem, Réka, Nóri, Frutty), s ezt kaptam -külön-külön- tőlük:

 Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Rólam:

imádom a gyerekeimet

majdnem maxmalista (ez még rosszabb, mint a teljesen az)

házias

különc

imádok olvasni

szeretem a csapatjátékot (hogy fér össsze a különccel?), de egyedül is jól elvagyok

utálok várni/várakozni/ sorban állni

 

Hát, hogy mennyire vagyok kreatív (Miért éppen malacka?, azaz Miért éppen Alaszka?), a jóég tudja...főleg a blog írásban. Mindenesetre köszönöm nekik, hogy rám (is) gondoltak. 

Akiknek szívem szerint tovább küldeném, mindnek rég van (vagy épp most kaptak), így csak megemlítem őket: Eszter (imádom a stílusát, náluk szívesen lennék gyerek), Melinda (lényegretörő, mégis érdekesen ír, élvezet olvasni), Veronika (a szuper képekért, profi slide show-kért), Desszertke (ötletes, blogszerkesztésben mértékletes: nem túl sok, nem kevés...csak írhatna gyakrabban is:))

Akiknek küldöm (úgy tudom, nincs még nekik..s csak három, mert őket tartom jónak):

Anika (isteni ételeket mutat be...már a fényképek látványától csorog az ember nyála)

Dorothy (átsüt a sorain, milyen szeretettel, nyugalommal neveli kisfiát)

 Zseboroszlánok (képaláírásban verhetetlen)

(jelszóval védett)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr781718318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.




widgeo
süti beállítások módosítása